24. 3. 2009

Volím Ivetu, pretože bude lepšou prezidentkou

Nepozerám novoročné prejavy prezidentov. Nebolo kvôli čomu posledných 16 rokov. Všeobecne ma ktorýkoľvek náš doterajší prezident nezaujal. Skôr len tak útržkovito, aj to v podstate vždy v negatívnom prípade.

Posledný prezident ma zaujal za 5 rokov jeho "pôsobenia" presne 3x. Prvý krát, keď vystúpil v kombinéze s veľkým nápisom SEAT. Druhý krát, keď odmietol vymenovať vysoko odborne zdatného človeka z praxe za viceguvernéra NBS, len preto, že už bolo tesne pred voľbami. Začo sa mu ušlo podanie na ustavný súd, ktoré Fico obratne zrušil hneď prvé týždne svojej napratanej agendy premiéra. Tretí krát ma fúzaty ujo zaujal, ked sa objavil so svojím súputníkom Robertom na billboardroch. Inak tento prezident nespravil nič čo by som ja ako človek mohol pocítiť. Automatické podpisovanie fico-solidárnych-zákonov vôbec nerátam, to je jeho psia povinnosť, zato ma tie billboardy a zretušovanú fotografiu Roberta z roku 2004 po svojom boku.

Chcel by som len odkázať všetkým hĺbajúcim konzervatívcom, ktorí sú hrozne hrdí, že volili Fera a tiež strašne kúl ľudia, ktorí chceli mať v prezidentskom paláci namiesto fujary a športovej kombinézy "mladú" vitálnu prezidentku: Choďte niekam s vašimi úvahami o vašom slobodnom rozhodnutí pri voľbe prezidenta. Vždy to bude o kompromisoch, ako všetko v živote. Myslím, že morálny kredit fúzateho uja a Ivety Radičovej je v pomere asi 1:10000. Nebudem tu znovu opakovať slová a činy súčasného fúzateho uja, ostatne sú dobre popísané inde.

Takže finálny odkaz, v druhom kole, 4.4.2009 voľte Ivetu, pretože určite bude lepšou prezidentkou ako fúzatý ujo.

Žiadne komentáre: